РАРИС је недавно покренуо кампању за промовисање туристичке дестинације источне Србије у сарадњи са туристичким организацијама Сокобање, Зајечара, Књажевца и Бољевца.
Циљ ове кампање је да промовише источну Србију као атрактивно, безбедно и пожељно место за одмор током летње сезоне 2020.
Кампања се одвија само коришћењем онлајн алата: Google Ads, Facebook и Instagram, преко регионалне туристичке платформе „Visit East Serbia” и страница локалних туристичких организација.
Током прве 3 недеље ову кампању је видело више од 2,1 милиона људи.
На Facebook страници „Visit East Serbia” је објављено 19 постова које је видело 1.984.600 људи, уз 186.000 интеракција са више од 26.000 лајкова и 13.000 коментара и 11.000 дељења.
На Instagram налогу је кампању је видело више од 58.000 људи, а на Google-у је кампању видело више од 64.000 људи.
Током прве три недеље је кроз кампању подељено 12 бесплатних викенда које су обезбедиле Туристичке организације, а поклонили смештајни објекти.
Фокус кампање је у првом делу био на Сокобањи, а у наредном периоду ће бити на Старој планини и Књажевцу; Ртњу и Бољевцу; „Феликс Ромулијани” и Зајечару.