Дигитална промоција туристичке понуде била је повод за одржавање састанка у Бору, на коме су присуствовали представници локалних самоуправа, музеја и туристичких организација из пет градова у источној Србији.
Бор је на таквој локацији где може да учествује на два прекогранична пројекта, са Румунијом и Бугарском. Програм прекограничне сарадње са Румунијом је остварен и позив за пројекте је отворен до 1. марта ове године. На пролеће биће отворен позив за пројекте и са Бугарском.
„Ту повезаност са Бугарском и Румунијом треба искористити на најбољи могући начин како би се туристичка понуда овог дела Србије подигла на виши ниво“, истакао је Владан Јеремић, директор „РАРИС“-а
Дигитализација је одавно ушла у туризам, међутим постоје и други дигитални алати који се могу данас користити али и друге напредне технологије које иду у корак са данашњом генерацијом. На самим локалитетима, било да су они културно или природно наслеђе, интерпретација се мора и доживети.
„У сврху промоције туристичке понуде може се користити виртуелна реалност, измењена стварност и други алати као што су холограми а које користе други музеји у свету и Европи“, рекао је на презентацији Срђан Пилиповић, директор маркетиншке агенције из Београда.
На састанку је презентовано више од 10 различитих алата који се већ користе за промоцију туристичке понуде. Представници локалних самоуправа, музеја и туристичких организација су информисани како могу да промовишу свој крај, али и на који начин ту понуду могу да обогате у будућности и да иду у корак са модерним технологијама.