Медијска кућа „Тимочка” отвара своју веб продавницу са брендираним садржајем. У продаји се могу пронаћи обућа, одећа, шоље, канцеларијски материјал, а за чуваре културе и традиције специјално дизајниран „Тимочки опанак“.
До реализације ове идеје дошло је услед велике потражње за „Тимочка” мајицама које носе чланови нашег медијског тима.
У понуди се могу пронаћи обућа, одећа, шоље, канцеларијски материјал, али нису заборављени ни наши пријатељи из света фолкора. О чему се тачно ради, можете прочитати у наставку текста.
За све љубитеље фолклора, народне ношње и чуваре традиције, од сада у продаји традиционална српска обућа – опанци, са натписом наше медијске куће „Тимочка”!
Наша компанија одлучила је да крене и са производњом ове јединствене обуће, са натписом „Тимочка” и да тиме обрадује све читаоце портала и оне који држе до традиције и културе.
Драги поштоваци портала „Тимочка” и чувари културе и традиције, све ово изгледа веома лепо, али ради се о првоаприлској шали.
Надамо се да смо вас бар мало насмејали овом информацијом!
Светски Дан шале се обележава у Европи од почетка 19. века, али постоји много различитих теорија и објашњења о томе како је настао. Према неким тумачењима, овај празник води порекло из Старог Рима и библијске традиције, док други сматрају да је настао у средњевековној Европи. Са развојем радија и телевизије у 20. веку у првоаприлско збијање шала укључили су се и медији, насамаривши публику широм света.