Тимочка КрајинаЗајечарСпроведен низ интерактивних активности у оквиру „Steamdive” пројекта у зајечарској Техничкој школи

Спроведен низ интерактивних активности у оквиру „Steamdive” пројекта у зајечарској Техничкој школи

Спроведен низ интерактивних активности у оквиру „Steamdive” пројекта у зајечарској Техничкој школи

У оквиру амбициозног пројекта „Steamdive” који промовише интеграцију науке, технологије, инжењеринга, уметности и математике (STEAM) у образовни систем, недавно су спроведене низ интерактивних активности у Техничкој школи у Зајечару као део пилот програма у средњошколском окружењу. Овај програм није само део новог наставног плана и програма, већ представља кључну иницијативу за подстицање различитости и инклузије у учионицама и заједницама ван њих.

Једна од узбудљивих активности, названа „Data Dive Aktivnost”, усмерена је на практично упознавање ученика са групним смерницама у Windows оперативним системима. Током интензивне 45-минутне сесије, ученици су се активно ангажовали у креирању и примени групних полиса, стварајући интерактивно окружење које је оснажило њихове вештине у управљању мрежама заснованим на Windows-у.

Још једна кључна активност, под називом „Тестирање хипотеза”, фокусирала се на формирање и тестирање хипотеза кроз експерименте бацања новчића. Ученици су истраживали важност узорка у тестирању хипотеза, наглашавајући како повећање броја бацања новчића може допринети поузданијим резултатима.

„Kahoot!” активност представила је наставницима и ученицима платформу кроз коју су истраживали STEAM теме, посебно фокусирајући се на резервне копије Windows-а. Ученици су учествовали у динамичним квизовима који су им омогућили да примене и тестирају своје знање у реалном времену.

Једна од најинспиративнијих активности била је „Роботика”, где су наставници и ученици заједно планирали, програмирали и представљали активности са LEGO роботима. Ова активност није само подстакла разумевање алгоритама и принципа роботике, већ је и промовисала тимски рад и креативност међу ученицима.

Улога наставника у овим активностима била је кључна за вођење ученика кроз комплексне STEAM концепте, док су ученици активно сарађивали, истраживали и презентовали своје пројекте кроз мултимедијалне формате попут PowerPoint презентација и видео записа.

Овај пилот програм није само трансформисао начин учења и подучавања у школи, већ је и поставио темеље за инклузивније, интерактивније и праведније образовно окружење за све учеснике. Будућност „Steamdive” пројекта обећава даљи развој и интеграцију STEAM принципа у школама широм региона, градећи мостове између теорије и праксе како би се припремили будући лидери у научним, технолошким и уметничким дисциплинама.

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,864ПратилацаЛајкуј
4,536ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб