ВестиРегионални бренд источне Србије „Balcanica Superior” представљен на националној конференцији о брендирању

Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior” представљен на националној конференцији о брендирању

Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior” представљен на националној конференцији о брендирању

Директор РАРИС-а Владан Јеремић је данас на националној конференцији о брендирању која је одржана у Београду „Брендирање — Стварање бољег окружења за живот и пословање” представио Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior”.

Balcanica Superior је поред примера из Шведске и Хрватске представљена као јединствени пример добре праксе у Србији. Пример Balcanice Superior као регионалног бренда који дугорочно повећава видљивост једног региона на глобалном нивоу је изазвао живу дискусију и интересовање учесника конференције.

Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior” представљен на националној конференцији о брендирању

Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior”“ је регистрован и заштићен код Завода за интелектуалну својину као жиг гаранције. „Balcanica Superior”“ гарантује купцима да се ради о одређеном степену квалитета брендираног производа или услуге као и да су они пореклом из источне Србије.

Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior” представљен на националној конференцији о брендирању

Сертификовани партнери бренда „Balcanica Superior” су: Тимомед – Kњажевац, Винарија РАЈ – Неготин, Адонис – Сокобања, Винарија Матаљ – Неготин, Хотел Албо – Бор, Ресторан ЖУПАН – Сокобања, МДС – Kњажевац, Етно село „Гостољубље” Сиколе – Неготин, СЦС Плус – Kњажевац и Фрутимо, село Петруша – Kњажевац.

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,861ПратилацаЛајкуј
4,536ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб