У РАРИС-у је почео је са радом „Help desk“ за подршку туризму.
Основне области информисања и консултација које се могу добити у овом центру су следеће:
- Извори финансирања – национални програми за подршку туризму и међународни фондови и програми,
- Коришћење платформе е-Туриста,
- Дигитални маркетинг,
- Припреме за инвестиције мањег обима у области туризма.
Корисници услуга „Help desk“-а могу бити предузетници, микро, мала и средња предузећа, удружења, регистрована пољопривредна газдинаства, сеоска туристичка домаћинства и физичка лица који послују у области туризма (хотели, ресторани, туристичке агенције, категорисан смештај у домаћој радиности и сеоским туристичким домаћинствима) и у пратећим делатностима (стари занати и сувенири, креативне индустрије, индустрија разоноде, рекреација, винарије и дестилерије…).
Сви који већ раде или планирају да започну посао у области туризма или у домену пратећих услуга на овом месту могу добити потребне информације о националним програмима подршке за развој туризма.
„Help desk“ је такође на располагању локалним самоуправама као подршка за коришћење платформе е-Туриста.
„Help desk“ се налази у просторијама РАРИС-а, Трг Ослобођења 1 у Зајечару и ради сваког радног дана од 09:00 до 13:00 сати.
Корисници могу заказати термин за консултације путем телефона 019/426-377 или путем е-мејла office@raris.org.
„Help desk“ је успостављен у оквиру пројекта „#ЕУзаТебе – за културно наслеђе и туризам” који финансирају Европска унија и немачко Савезно министарство за економску сарадњу и развој БМЗ, а спроводи Немачка организација за међународну сарадњу ГИЗ.