У циљу што бржег решавања проблема грађана Зајечара, а у оквиру делатности које Јавно комунално предузеће „Тимок – одржавање” обавља, на сајту предузећа налази се образац за пријаву проблема, који ће, након доспећа, бити прослеђен одређеној јединици предузећа, која ће даље разматрати решавање пријављеног проблема.
„Подсећамо грађане Зајечара да све комуналне проблеме који су у нашој надлежности, могу да пријаве и електронским путем. На почетној страни сајта предузећа налази се образац за пријаву проблема, који је неопходно попунити, а након доспећа, биће прослеђен јединици предузећа у чијој надлежности је пријављени проблем. Јединица ће пријаву даље разматрати и дати на реализацију. Пријава проблема електронским путем доприноси једноставнијој процедури пријаве, али и побољшању доступности јавног предузећа грађанима Зајечара”, истакао је Вице Лалић, в.д. директора тог предузећа.
„Грађане само молимо за стрпљење јер не можемо у исто време да решимо све проблеме, али свака пријава која је у нашој надлежности, биће узета на разматрање и решена у што краћем року”, додао је Лалић.
Дневно се у ЈКП „Тимок – одржавање” евидентира око 10 пријава грађана, како путем мејла, тако и путем телефона 019/430-660.