ВестиНикос Зоис — нови директор компаније „Heineken” Србија

Никос Зоис — нови директор компаније „Heineken” Србија

Никос Зоис — Директор Heineken Србија

Никос Зоис именован је за новог директора компаније „Heineken” Србија и ту функцију преузео је 1. априла. Својом јасном визијом и стратегијом, Зоис ће предводити „Heineken” тим у Србији, постављајући снажне пословне стандарде кроз још јаче финансијске резултате.

„Уз помоћ талентованих, преданих и вредних запослених у компанији ’Heineken’ Србија, наша је амбиција да будемо још иновативнији, да одржимо врхунски квалитет и очувамо победнички портфолио, уз стални развој и напредак у сегменту друштвено одговорног пословања”, рекао је Зоис поводом именовања на нову позицију.

Нови директор компаније „Heineken” Србија има богато комерцијално искуство у пивској индустрији, које је стицао више од 25 година у „Heineken-у”. Kао директор продаје у компанији Athenian Brewery, Зоис је допринео целокупном одрживом расту свих параметара пословања уз стабилан финансијски резултат. Kомпанију „Heineken” Бугарска, коју је Зоис водио од 2016. године, потрошачи и заинтересоване стране оценили су три године заредом као „најзеленију” и друштвено најодговорнију компанију у оквиру веома променљивог сектора робе широке потрошње. Осим тога, увео је бројне иницијативе како би се побољшала клима у компанији и како би се компанија „Heineken” Бугарска позиционирала као жељени послодавац.

Зоисова способност да јасним фокусом, једноставношћу и иновацијом, оснажи компанију, изгради јак водећи тим и развије таленте, представљаће кључне факторе за даљи успех компаније „Heineken” Србија.

HEINEKEN
је најраспрострањенији произвођач пива на свету и има водећу улогу у развоју и маркетингу премијум пивских брендова и цидера. Више од 250 међународних, регионалних, локалних и посебних врста пива и цидера, предвођених „Heineken” брендом, чине снажан портфолио компаније. Посвећени смо иновацијама, дугорочним инвестицијама у наше брендове, добро организованој продајној егзекуцији и фокусирани на ефикасно управљање трошковима. Kроз програм „Стварамо бољи свет”, одрживост чини саставни део пословања и пружа додатну вредност за све наше стејкхолдере. „Heineken” има стабилну и добро избалансирану географску распрострањеност и заузима лидерске позиције, како на развијеним тржиштима, тако и на тржиштима у развоју. Број запослених износи 73.000, а компанија послује у 167 пивара, сладара и других производних погона у више од 70 земаља. У Србији, компанија „Heineken” Србија представља произвођача пива који активно послује у две пиваре, Зајечару и Новом Саду. Портфолио брендова чине: „Heineken”, „Heineken” 0.0, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Imperial, Red Stripe, Birra Moretti, Сол, Лашко Златорог, Зајечарско, Зајечарско Црно, Зајечарско Пшенично, ПилсПлус и Мастер пиво.​

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,862ПратилацаЛајкуј
4,536ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб