Синоћ је на градском тргу у Зајечару изведен Флеш моб перформанс танго плеса са циљем промоције танга.
Флеш моб је кратки и изненадни перформанс групе људи на јавном месту. Перформанс је организован да би се грађани Зајечара на лицу места упознали са аргентинским тангом.
„Многи мисле да аргентински танго подразумева часове плеса од малена и учествовање на такмичењима, али то није тако у овој врсти плеса. Овде није најважнија техника кореографија, у ствари, она и не постоји у овом плесу, већ се плеше уз сталну импровизацију. Овде је најважније дружење. Зато су грађани могли да виде плесне парове различите животне доби и плесног искуства. Зато са учењем овог плеса није касно да се почне ни у 60-им годинама живота”, рекао је Саша Стаменковић, представник школе аргентинског танга „Алегриа” Зајечар.
У Флеш моб перформансу учествовали су плесачи школе аргентинског танга „Алегриа” Зајечар, затим плесачи из Ниша, Краљева, Крушевца, Лесковца и Алексинца. Овој акцији присуствовали су и грађани Зајечара који су били изненађени, али и одушевљени виђеним перформансом.
„Плесни танго догађаји се организују широм Србије и земаља у окружењу сваког дана, па се плесачи узајамно посећују и друже. Није неопходно имати сталног партнера, већ се партнери бирају на лицу места и плешу блок песама од 3 или четири композиције и затим бирају новог партнера”, истакла је Татјана Марашковић, представница школе аргентинског танга „Алегриа” Зајечар и једна од организатора.
Марашковић је такође додала да је циљ овог перформанса био и тај да грађани Зајечара сазнају да у овом граду постоји клуб аргентинског танга и да, без обзира на године и плесно искуство могу да постану чланови ове велике плесне фамилије. Уместо да време проводе неактивни или сами, могу одабрати овај лепи вид рекреације и дружења.
У школу аргентинског танга „Алегриа” у Зајечару могу се уписати сви пунолетни грађани који воле ову врсту плеса и желе да науче нешто ново.
Више информација о упису и одржавању часова плеса на фејсбук страници — Школа аргентинског танга „Алегриа” Зајечар.