Није тајна да се у самом темељу интернета налазе смешни и мање смешни мимови, па не изненађује да се и Facebook интересује за овај формат.
Интернет мим (енгл. meme) је вирални садржај који се од корисника до корисника шири путем интернета. Најчешће се јавља у облику слике са додатим текстом, али може бити и у облику видео-клипа, речи или фразе. Мим је углавном заснован на једном шаблону, концепту, кога корисник према свом личном нахођењу мења и прослеђује даље, не реметећи основну структуру и препознатљивост. Може пренети било какву поруку, ироничну или саркастичну, и може представљати пародију, шалу или имати облик друштвене, политичке или било какве друге критике. Веома велика флексибилност омогућава да из изворне форме може настати на десетине хиљада варијација.
Facebook је без много буке лансирао апликацију за креирање мимова, која је понела име Whale, па корисници на њу могу да отпремају сопствене фотографије, или да бирају оне које се већ налазе у галерији, те им додају текст, емотиконе и филтере у нади да ће креације постати виралне. Иза апликације стоји NPE тим (New Product Experimentation) који је састављен како би радио на експерименталним Facebook апликацијама, и који је већ креирао апликације као што је Bump – чет који потпуним странцима омогућава да се повезују уз помоћ једноставних питања.