Једна од ствари због којих су друштвене мреже привлачне је и потврда коју дају корисницима. Лајковање поста показује колико је људи можда видело и дало „одобрење“. Служи и као нека врста мерне јединице где га компаније или појединци могу користити као начин да покажу колики је њихов реацх и повећају цене својих објава те траже већу новчану надокнаду од спонзора и оглашивача.
Међутим, чини се да би Facebook могао да направи одређене промене са којима неки корисници можда неће бити задовољни, а то је да сакрије број лајкова на постовима. То је открила истраживач Jane Manchun Wong која је пронашла доказе о томе у Андроид апликацији. На питање портала „TechCrunch” да провери да ли су њени налази тачни, Facebook је потврдио да размишља о покретању теста.
Још није заживело, што значи да се компанија није одлучила да ли ће са тим отпочети. Међутим, ако ово звучи познато, то је због тога што је раније Instagram у власништву Facebook-а спровео сличан тест. Тај тест на Instagram-у је и даље веома активан, али је ограничен на неколико земаља, при чему је нејасно да ли ће се проширити и постати трајни део платформе.
Сакривање лајкова могло би се сматрати контроверзним, али с обзиром на то да има и оних који такође тврде да друштвене мреже заправо нису добре за ментално здравље корисника, можда ће се, скривањем броја лајкова коначно зауставити људи да упоређују свој живот са животима других.
Извор: pcpress.rs