Компанија „Дон Дон”, једна од водећих у производњи хлеба и пекарских производа, купила је у априлу 2019. део имовине Житопромета – погон пекаре на локацији у Зајечару. Зајечарска пекара била је велики произвођач хлеба и пецива са дугом традицијом.
Компанија „Дон Дон” предузела је све потребне планове и активности да би се што пре и на најефикаснији начин покренула производња на тој локацији, с обзиром на то да је производња обустављена крајем априла 2019. године.
„Циљ компаније ’Дон Дон’ је да што пре покренемо производњу и локалном становништву вратимо производ по којем је ’Житопромет’ био познат. Расписан је и оглас за пријем радника, очекујемо одзив запослених ’Житопромета’, јер су нам неопходни искусни радници за покретање погона. Очекујемо да ће се уклопити адекватно у велику породицу која има више од 1.600 запослених колико нас је у Србији”, изјавио је Милош Марковић, директор маркетинга и развоја компаније „Дон Дон”.
„Пословање заснивамо на реалним основама са оптималним бројем запослених и према тренутним производним капацитетима. Обучени људи у производним погонима су срце наше компаније и спремни смо да уложимо у њих и ако треба у додатну едукацију. С почетком производног процеса потребе за стручним кадром се повећавају. У тој фази нова радна места попуњавају се прво кадром који је већ радио у погону и добро је упознат са процесима рада”, кажу у компанији.
План компаније је да након потребних реконструкција објеката и опреме, настави са производњом и снабдевањем регионалног тржишта.
„Дон Дон” послује у Србији од 2008. године, и од тада до данас у пекарску индустрију Србије компанија је уложила више од 70 милиона евра. У власништву ове компаније су брендови „Твојих 5 минута” и „Наше зрно”.
О компанији Дон Дон
Од 2008. године када је започела ширење ван матичне Словеније, куповином пекаре у Пударцима поред Београда, „Дон Дон” је уложио око 70 милиона евра у унапређење производње, проширење асортимана и рецептуре, едукацију запослених и отварање нових радних места. Од тада је сталним улагањима проширила своје пословање на цео регион, тако да заједно са производњом у Словенији (Гросупље, Крањ) и Црној Гори (Даниловград), данас има више од 2.500 запослених и остварује око 90 милиона евра годишњег промета.
У Србији је компанија поред основног и највећег производног погона ПДМ у Пударцима, надомак Београда, који је купила 2008. године, проширила састав погона у којима послује.
Осим 2 млина у Фекетићу и Зрењанину, компанија располаже и производним погонима у Суботици, Зрењанину, Јакову, Лесковцу, Краљеву, Крагујевцу, Нишу, Параћину и у Великој Плани. У свим погонима у земљи унапређена је производња, уведене су нове производне линије и отворено још радних места. Осим на српском тржишту, производи „Дон Дон” се налазе и на тржиштима Словеније, Хрватске, БиХ, Црне Горе, Македоније и Бугарске. На свим тржиштима компанија своје производе пласира под брендовима „Наше зрно” и „Твојих 5 минута”.