„Content Authenticity” иницијатива представља нови систем који су недавно најавили Adobe, Twitter и дневни лист „The New York Times”, а циљ јој је да фотографијама и другим креативним садржајима додаје потписе аутора који неће моћи лако да се уклоне.
Ауторска права су проблем од када постоје аутори, а нова алатка би могла да га ублажи, будући да је замишљена тако да бележи ко је креирао неки садржај, и ко га је све мењао, те да након тога пружи приступ тим подацима, а како би свако могао да утврди од кога је садржај потекао. Adobe је нови систем описао као начин да се утврди аутентичност онлајн садржаја, док је „The New York Times” истакао да би овакво решење могло да утиче на спречавање ширења дезинформација и лажних вести.
Још увек није познато када ће систем постати доступан, а када се то догоди очекује се да утиче на смањење броја фотографија и стрипова који интернетом круже без потписа аутора.
Извор: pcpress.rs