Тимочки Омладински Центар из Зајечара организује обуку о дигиталном маркетингу кроз 12 радионица и три области, у оквиру пројекта “Дигитални ПОМАК”.
У оквиру ове обуке кроз 12 радионица заинтересовани ће имати прилику да сазнају више о „Дигиталном маркетингу“ и то кроз следеће три области:
- Увод у дигитални маркетинг
* Шта све подразумева дигитални маркетинг?; Могућности које пружа дигитални маркетинг; Креирање циљних група; Увод у Мета платформе (Facebook & Instagram); Увод у Tiktok, Twitter & Website.
- Креирање садржаја на друштвеним мрежама
* Facebook, Instagram, Tiktok, Reels – формати и врсте садржаја; Canva; Увод у аналитику садржаја; Вођење статистике и аналитике.
- Оглашавање на интернету
* Увод у оглашавање; Facebook и Instagram оглашавање; Facebook АДС манагер; Google оглашавање.
Ко се може пријавити?
- Млади од 15 до 30 година из Зајечара и Бора:
- Који желе да науче више о дигиталном маркетингу и можда управо то изаберу као будући посао:
- Чланови удружења грађана који имају 15 до 30 година;
- Средњошколци;
- Студенти:
- Млади који су покренули или планирају да покрену бизнис;
- Незапослени млади
Како се можете пријавити?
Попуњавањем онлине пријавног формулара до 20. септембра 2022. године, до поноћи.
Ко ће држати обуку?
Никола Ристић, експерт за комуникације и власник агенције за дигиталне комуникације и маркетинг “ДП медиа” из Београда. Његово главно подручје рада јесу дигиталне комуникације цивилног, медијског и међународног сектора. Као тренер има више од 3 године искуства са домаћим и међународним организацијама, а његове обуке се реализују према DW Akademie методологији чији је уједно и тренер за Западни Балкан.
Пројекат “Дигитални ПОМАК” спроводи Тимочки Омладински Центар, а финансира Министарство омладине и спорта Републике Србије.