У РАРИС-у ради „Help desk“ за подршку туризму који може помоћи свима онима који се баве туризмом или планирају да почну.
„Help desk“ обезбеђује бесплатне информације и консултације о:
- Изворима финансирања;
- Платформи е-Туриста;
- Дигиталном маркетингу;
- Припреми инвестиција мањег обима у области туризма;
- Коришћење платформе е-Туриста.
На wеб страници www.raris.org/index.php/help-desk може се пронаћи низ корисних презентација, а од данас и Практикум за израду маркетинг плана и Водич за дигитални маркетинг.
„Help desk“ је отворен за клијенте од 09:00 до 13:00 сати у просторијама РАРИС-а, Трг Ослобођења 1 у Зајечару. Термин се може заказати телефоном на: 019/426-376 или маилом на: office@raris.org.
„Help desk“ је успостављен у оквиру пројекта „#ЕУзаТебе – за културно наслеђе и туризам“ који финансирају Европска унија и немачко Савезно министарство за економску сарадњу и развој БМЗ, а спроводи Немачка организација за међународну сарадњу ГИЗ.