ВестиРАРИС: "Help desk" за подршку туризму нуди нове услуге

РАРИС: „Help desk“ за подршку туризму нуди нове услуге

РАРИС: HelpDesk

У РАРИС-у ради „Help desk“ за подршку туризму који може помоћи свима онима који се баве туризмом или планирају да почну.

„Help desk“ обезбеђује бесплатне информације и консултације о:

  • Изворима финансирања;
  • Платформи е-Туриста;
  • Дигиталном маркетингу;
  • Припреми инвестиција мањег обима у области туризма;
  • Коришћење платформе е-Туриста.

На wеб страници www.raris.org/index.php/help-desk може се пронаћи низ корисних презентација, а од данас и Практикум за израду маркетинг плана и Водич за дигитални маркетинг.

„Help desk“ је отворен за клијенте од 09:00 до 13:00 сати у просторијама РАРИС-а, Трг Ослобођења 1 у Зајечару. Термин се може заказати телефоном на: 019/426-376 или маилом на: office@raris.org.

„Help desk“ је успостављен у оквиру пројекта „#ЕУзаТебе – за културно наслеђе и туризам“ који финансирају Европска унија и немачко Савезно министарство за економску сарадњу и развој БМЗ, а спроводи Немачка организација за међународну сарадњу ГИЗ.

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,859ПратилацаЛајкуј
4,540ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб