РАРИС 1. јуна покреће кампању „Моје лето у источној Србији”, којом позива туристе да одаберу источну Србију као своју дестинацију за предстојеће лето.
Кампања ће се одвијати онлајн, преко Регионалне туристичке платформе „Visit East Serbia” и њених страница на Фејсбуку и Инстаграму.
Током кампање ће бити подељено 111 поклона (викенда, вожњи бродом, производа из региона и улазница за главне атракције: музеје, пећине, Зоо врт итд) и објављено 111 промотивних објава које ће, уз одговарајуће таргетирање, допрети до пар милиона људи.
„Позивамо туристе да ово лето проведу тамо где су римски императори градили палате а градитељи кротили Дунав; где су бројни погледи од којих застаје дах и гостољубље каквог нема. Тамо где стварност постаје чаролија – у источној Србији”, наводе из РАРИС-а.
Кампања ће представити лепоте Сокобање, Старе планине, Ђердапа, Ртња, Неготинских пивница, Борског језера, Лепенског Вира, Феликс Ромулијане и бројних других атракција источне Србије.
Просечна оцена 9,4 на Booking.com је најбољи доказ да је источна Србија синоним одличне услуге и пријатељског односа према гостима.
„Очекујемо да ће кампању видети пар милиона људи и да ће значајно допринети још бољем позиционирању и посећености источне Србије”, кажу у РАРИС-у.
Најкомплетнија туристичка понуда источне Србије може се видети на Регионалној туристичкој wеб платформи „Visit East Serbia”.
Кампању организује РАРИС у сарадњи са локалним туристичким организацијама, музејима и туристичком привредом региона.