ВестиПривредници и маркетинг: Зашто вам је потребан веб-сајт?

Привредници и маркетинг: Зашто вам је потребан веб-сајт?

Лаптоп, прављење вебсајта
Фото: Pixabay, илустрација

Привредницима који су започели своје пословање у ери пре интернета углавном је веома тешко да ухвате корак са савременим начинима комуникације и продаје. Ако сте и ви у овој групи, врло добро знате да није ни мало једноставно усвојити компликоване маркетинг методе и трендове и свој бизнис прилагодити дигиталном свету.

Ипак, то не значи да треба да потпуно одустанете и пропустите шансу за повећањем зараде и добијањем нових клијената путем интернета. Напротив, треба да се информишете и сазнате што је могуће више о дигиталном маркетингу, како бисте добили све бенефите које он са собом носи.

Стога вам предлажемо да већ сада почнете, читајући овај текст, јер ћете у њему сазнати све о томе зашто вам је потребан веб-сајт и шта ћете његовим покретањем добити.

Привлачите нове генерације потрошача

Време је да почнете да размишљате о будућности свог бизниса и да својој малој продавници у углу града, цењеном фризерском салону или познатом бутику најзад направите сопствени веб-сајт. Разлог за то су нове генерације потрошача које тек долазе и које су потпуно навикле на савремене начине комуникације и интернет куповину.

Наиме, млади људи ретко када читају новине и проверавају огласе, а све што им икада затреба од производа или услуга прво потраже на претраживачу. Једноставно, у само неколико потеза укуцају на Google-у: „продаја аутомобила, надоградња ноктију, смештај на Старој Планини“ и сл, и пронађу оно што желе да набаве.

Чак и ако се деси да се двоуме и не обаве куповину до краја, они се темељно преко интернета информишу о ценама, условима плаћања, као и о квалитету ствари које намеравају да пазаре. Дакле, ако желите да наставите да успешно послујете, морате се приближити миленијалцима и генерацији алфа!

Поред тога, водите се њиховим примером – ако не знате како да направите самостално сајт, у Google претрази укуцајте: Како покренути веб-сајт? Како направити сајт туторијал или Израда сајтова Београд, и сазнајте како то да учините сами, или пронађите људе који могу да израде сајт уместо вас.

Девојка куца на лаптопу
Фото: Pixabay, илустрација

Допрећете до већег броја људи

Ако сте у комерцијали већ дуго, знате колико је било тешко у прошлости раширити вест о промени локације вашег објекта, примамљивој акцији или потпуно новом производу које имате. Тада је, уз много муке било изузетно захтевно информисати и заинтересовати људе да посете вашу продавницу и потроше новац код вас.

Сада је све другачије. Уз постојање интернета, адекватног сајта, друштвених мрежа, Google реклама, свако у тили час може да допре до великог броја људи и за само неколико минута досегне хиљаде нових потрошача.

Побољшаћете комуникацију са својим муштеријама

Оно што је некада била књига утисака, сада су то интернет, друштвене мреже и ваш сајт!

Будите уверени, уколико послујете како треба, задовољни купци неће се либити да вам пошаљу мејл захвалницу, препоруче вас својим сајбер пријатељима на Facebook-у или Twitter-у или оставе рецензију на Google My Business профилу ваше компаније.

Исто тако, уколико их изневерите и не испуните очекивања која имају, сигурно ће и негативну критику и лошу рецензију (која може да вас јако скупо кошта) без проблема написати и „окачити“ на некој од поменутих платформи.

Због свега овога требате покренути свој сајт, пратити позитивне и негативне утиске које имају ваши корисници и покушати да на основу њих максимално коригујете, прилагодите и исправите грешке у вашем пословању.

Привредници, лаптоп
Фото: Pixabay, илустрација

Даћете кредибилитет свом раду и бизнису

Интернет сајт је заправо један огроман информативни флајер у дигиталном облику о вашем бизнису! На њему, поред основних информација, попут броја телефона, мејл адресе и локације вашег малог предузећа, треба да стоје сва постигнућа, позитивни утисци клијената, признања и успеси које је ваш рад остварио током свих година пословања.

Све ће ово, уз добар лого и правилан брендинг, дати озбиљан кредибилитет вашем бизнису. То ће допринети стварању поверења и гарантовати сигурност потенцијалним клијентима да сте довољно стручни, професионални и одговорни. Као и да ће баш ваш производ или услуга решити одређене проблеме са којима се суочавају, и тако задовољити њихова очекивања и потребе које имају.

Једноставном претрагом на интернету – Како направити сајт у неколико корака или Израда wеб сајтова, за тили час ћете пронаћи начин како да ви или стручњаци уместо вас, једноставно, брзо и лако отворе веб-сајт вашем бизнису и придобију све предности наведене у тексту.

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,860ПратилацаЛајкуј
4,538ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб