У дводневној активности у Agrupamento de Escolas у месту Atouguia da Baleia у Португалији, одржан је састанак у оквиру пројекта „Steamdive”. Представници зајечарске Техничке школе учествовали су на радионицама у Португалу у оквиру пројекта „Steamdive”.
Циљ овог догађаја био је да се процени напредак тока пројекта „Steamdive” и да се разговара о различитим темама везаним за употребу STEAM алата у образовању.
Фокус дискусија био је на STEAM алатима који ће помоћи у креирању наставног плана и програма (курикулума), који би имао за циљ промовисање разноликости и инклузије у образовању. Учесници састанка истраживали су начине за интеграцију STEAM алата (Наука, Технологија, Инжењерство, Уметност и Математика) у наставни план и програм, истовремено подстичући осећај разноликости међу ученицима.
Још један важан аспект активности било је развијање образовног софтвера. Посебан фокус био је на два програмска решења: Математиком до кубизма (Maths to Cubism – MTC) и Огледалу разноликости (Mirror of Diversity – MOD). Ови програми су осмишљени како би олакшали учење математике и промовисали уметнички израз ученика.
Учесници састанка дискутовали су о техничким аспектима развоја софтвера, као што су кодирање, дизајн корисничког интерфејса и методологије тестирања. Дисеминација и комуникација су такође били важни елементи састанка. Учесници су се упознали са стратегијама ефикасног дељења циљева и резултата пројекта са широм публиком, укључујући друге наставнике, ученике и локалну заједницу.
Током ових дводневних активности, пројектни тим активно је учествовао у радионицама, презентацијама и заједничким дискусијама. Учесници су размењивали идеје, делили искуства и идентификовали следеће кораке за пројекат „Steamdive”. Овај продуктиван скуп пружио је драгоцену прилику учесницима да прошире своје знање, унапреде своје наставне праксе и допринесу напретку STEAM образовања у својој школи и локалној заједници.