Предавање на тему „Kако препознати потребе купаца да бисте унапредили своје пословање?” биће одржано у понедељак 1. јула у Простору за ПОМАК у Зајечару.
Предавање ће заинтересованима приближити алат који мало ко успешно користи — Customer Journey Map (мапирање корисничког путовања). Customer Journey Map представља пут који клијент прелази од истраживања, преко комуницирања, одлучивања и успостављања односа са компанијом, до саме куповине.
Циљ предавања је да се кроз примере добрих и лоших пракси у раду са купцима направи корисничко искуство које ће од потенцијалног купца направити верну муштерију али и будућег амбасадора вашег бренда.
Предавање ће се фокусирати на најбитније елементе мапе корисничког путовања. Неке од тема које ће бити обухваћене на предавању су: креирање и праћење „савршеног“ купца, анализа интеракције купца са брендом, илустрација емоција, најбољи алати за креирање мапе, примери из праксе, B2B vs B2C мапе, итд.
Предавање је намењено власницима, али и запосленима који желе да разумеју интеракције које муштерија има са њиховим брендом, али и да открију како исте унапредити, а учешће је бесплатно.
Сви заинтересовани могу да се пријаве путем online пријаве за предавање.
Почетак предавање је од 18 сати.
Предавач је Лука Пришуњак. Он је из грађевинске индустрије прешао у startup свет и бави се валидацијом бизнис идеја и помаже компанија да отворе нова тржишта и нађу нове купце.
Предавање организује Тимочки омладински центар у сарадњи са ICT Hub-ом.