Музичка индустрија чини се има велики интерес од модерних сервиса за стримовање музике као што су водећи двојац на том тржишту, Spotify и Apple Music.
„Wall Street Journal” преноси податке од Удружења дискографске индустрије Америке (РИАА) где се наводи како су приходи од сервиса за стримовање музике порасли за 26% у првих шест месеци ове године и то на износ од 4,3 милијарди америчких долара. Такви приходи чине 80% свих прихода музичке издавачке индустрије.
Подаци о сервисима за стримовање музике чине подједнако сервисе на претплату, као и сервисе које се базирају на оглашивачком садржају. Сервиси на претплату расли су за 31% те сада чине 62% свих прихода у музичкој индустрији. Треба подсетити како водећи сервис оваквог типа, Spotify, тренутно има преко 100 милиона претплатника, а Apple Music око 56 милиона претплатника.
Осим сервиса за стримовање музике изненађујући је успех продаје музике на физичким медијима, винил и CD бележе раст од 5 односно 13%. Винил је у првих шест месеци ове године остварио приходе од 224 милиона америчких долара, а CD приходе од 485 милиона америчких долара.
Извор: itvesti.info