Business Insider спровео је истраживање о преференцијама Генерације Z што се тиче неких од актуелних друштвених мрежа на тржишту.
Термин Генерација Z односи се на особе које су рођене у раздобљу од 1995. до 2010. године, а истраживање се односи на ту узрасну групу у САД-у, дакле на америчке грађане од 13 до 21 године живота (1884 испитаника).
Једно од питања у истраживању тицало се друштвених мрежа које су испитаници користили али више не користе. Око 30% испитаника изјавило да је раније користило али више не користи још увек најпопуларнију светску друштвену мрежу Facebook.
Kанадску апликацију за размену порука Kik Messenger више не користи 29,7% испитаника, док Skype више не користи 24,6% испитаника. Микроблогинг платформу Twitter више не користи 21% испитаника, а 20,3% корисника више не користи ни Instagram.
С друге стране 69,59% испитаника редовно користи управо Instagram, док се на другом месту налази YouTube којег редовно користи 62,48% испитаника. На трећем месту је Snapchat са уделом од 51,31%, а на четвртом Facebook са уделом од 34,19%.
Извор: itvesti.info