На првом Руралном парламенту Србије који се одржава у Врњачкој Бањи од 24. до 26. јуна 2024. РАРИС је представио Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior“, као пример добре праксе у регионалном брендирању.
Више од 50 учесника Првог Руралног парламента из Србије и окружења имало је прилику да се упозна са Регионалним брендом источне Србије „Balcanica Superior“ као најуспешнијим примером регионалног брендирања у Србији.
Учесницима су кроз промотивни филм и презентацију представљени и сви сертификовани партнери Регионалног бренда и сам концепт и развој заштићеног жига гаранције „Balcanica Superior“.
Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior“ води РАРИС, а тренутно има 20 сертификованих партнера: Винарије: „РАЈ“, „Матаљ“ и „Микић“ из Неготина и „Гамановић“ из Кладова; хотел „Ђердап“, „Атријум Апартмани“, Ресторан „Језеро“ и „Гликерија“ из Кладова; хотел „Албо“ из Бора; „Тимомед“, „СЦС Плус“ и „МДС“ из Књажевца; Етно село „Златни домаћин“ – Неготин; Пивнице „C’est La Vie“ – Рајац и „Јовановић“ из Рогљева; „Адонис“, Етно дућан „Ђурђић“ и ресторан „Жупан“ из Сокобање; „Irish Pub Rivendell“ и Кафе-посластичара „Stella Lux“ из Зајечара.
Представници РАРИС су на овај начин учинили бренд видљивијим и пробудили интересовање присутних и стручне јавности за примену искустава Регионалног бренда источне Србије „Balcanica Superior“ у другим деловима Србије.