Apple је наставио да води глобални сектор таблета, при чему је његов тржишни удео у другом кварталу достигао 38,1%.
Испоруке iPad-а достигле су 12,3 милиона комада, што је пораст од 6,1% у односу на претходну годину, наведено је у извештају који је објавила компанија „International Data Corporation” (IDC).
Samsung је на другом месту са 15,2 посто тржишта, а следи Хуаwеи са 10,3%.
Amazon, који се фокусирао на јефтиније уређаје, остварио је нагли раст од 46,3% у другом кварталу и тиме заузео четврто место са тржишним уделом од 7,4%.
Леново је заокружио првих пет са 5,8% тржишног удела, иако су његове испоруке пале 6,9% у овој години. Ипак је остварио солидан раст на тржиштима САД-а, западне Европе и Јапана, јавља „Xinhua”.
Извор: itvesti.info