Регионална агенција за развој источне Србије – РАРИС данас, 20. маја, покреће кампању „Моје лето у источној Србији” чији је циљ да промовише источну Србију као пожељну туристичку дестинацију за предстојећу летњу сезону.
Кампања ће се одвијати онлајн, преко Регионалне туристичке платформе „Visit East Serbia” и њених страница на Фејсбуку и Инстаграму. Током кампање ће бити подељено 100 поклона и објављено 100 промотивних објава.
Кампања позива туристе да ово лето проведе тамо где су римски императори градили палате а градитељи кротили Дунав; где су бројни погледи од којих застаје дах и гостољубље каквог нема. Тамо где стварност постаје чаролија – у источној Србији!
Кампања ће представити лепоте Сокобање, Старе планине, Ђердапа, Ртња, Неготинских пивница, Борског језера, Лепенског Вира, Феликс Ромулијане и бројних других атракција источне Србије.
Просечна оцена 9,4 на сајту booking.com је најбољи доказ да је источна Србија синоним одличне услуге и пријатељског односа према гостима.
Током капање ће преко друштвених мрежа бити подељено 100 поклона:
- 20 викенда
- 20 вожњи бродом
- 60 улазница за музеје
„Очекујемо да ће кампању видети пар милиона људи и да ће значајно допринети још бољем позиционирању и посећености источне Србије”, наводе у РАРИС-у.
Погледајте најкомплетнију туристичку понуду источне Србије на Регионалној туристичкој wеб платформи „Visit East Serbia”.
Кампању организује РАРИС у сарадњи са локалним туристичким организацијама, музејима и туристичком привредом региона.