Зајечарско пиво, у сарадњи са Савезом културно-уметничких друштава Србије (СКУДС), пружиће подршку извођачким ансамблима са југоистока наше земље, како би наставили да спроводе бројне активности у циљу очувања српске традиције и наслеђа.
Нова акција Зајечарског пива настала је из жеље да се културно-уметничким друштвима ода признање за велики допринос у неговању српске културе и обичаја, као и да им се пружи подршка у ширењу традиционалних вредности нашег народа на нове генерације. На задовољство чланова и особља културно-уметничких друштава, као и поштовалаца фолклора, биће обезбеђене нове ношње, костими, инструменти и реквизити, као и ангажман кореографа, композитора и других стручних сарадника, са којима ће се радити на унапређењу сценског наступа и изради нових кореографија. Тиме ће кроз кампању „Заједно за културно-уметничка друштва”, која ће трајати од првог фебруара до трећег априла ове године, Зајечарско пиво, заједно са својим потрошачима, помоћи да се побољшају садржаји и функционисање друштава.
„Захваљујемо Зајечарском што искрено и предано води рачуна о организацијама које чувају традицију нашег народа. Као неко ко је цео живот посветио фолклору, увек се радујем акцијама које промовишу наше нематеријално наслеђе и приближавају га савременим генерацијама. Верујем да ће ова помоћ допринети да се унапреде услови у којима културно-уметничка друштва раде, и да ће се наставити популаризација наших народних игара. КУД-ови су места окупљања, радости и осмеха, и улагањем у њих улажемо у дух нашег народа”, истиче Милорад Лонић, председник Председништва Савеза културно уметничких друштава Србије.
Из компаније „Heineken” Србија истичу утицај који културно-уметничка друштва имају на неговање и ширење вредности нашег народа.
„Културно-уметничка друштва својим наступима већ деценијама указују на важност очувања традиције и богатог наслеђа Србије. Изводећи народна кола и песме, од којих су неке старе и преко стотину година, ова удружења уче бројне генерације о нашој култури и обичајима. Самим тим, задовољство нам је што смо у прилици да помогнемо да друштва са југоистока Србије набаве велики део оног што им је неопходно како би унапредили кореографије и сценске наступе. Уверени смо да ће се наши потрошачи и овог пута одазвати у великом броју и подржати акцију, баш као што су то чинили и у свим ранијим настојањима Зајечарског пива да допринесе очувању културног наслеђа широм Србије”, изјавила је Тамара Пајевић, директорка маркетинга компаније „Heineken” Србија.