Зајечарци и њихови гости традиционално испраћају стару годину уз „Новогодишњи базар” и манифестацију „ЗајеЧаролија”, који су ове године окупили више стотина посетилаца, како из градова у околини, тако и из суседних земаља.
На „Новогодишњем базару” своје производе представило је преко 130 излагача из целе Србије. На штандовима своје понуде представили су произвођачи лековитог биља, воћа, поврћа, цвећа, пива, вина, ракије, меда, млечних производа, меса, пецива, специјалитета и ђаконија, аутентичних рукотворина, предмета старих заната, производа од вуне…
Ово је четврта година како се организује „Новогодишњи базар” у граду на Тимоку и полако постаје традиција.
„Град Зајечар је у данима базара био место добре забаве, град радости и смеха, добре енергије. Ту добру енергију у оквиру ’Новогодишњег базара’ донели су нам и наши малишани, који су приредили прави спектакл. Поворка маскиране деце предвођена је штулашима и маскотама, награђени су најкреативнији. ’Новогодишњи базар’ је испунио свој циљ, дочарао је новогодишњу атмосферу и вратио празнични дух посетиоцима”, рекла је Драгана Гогић Рајковић, в.д. директора Туристичке организације града Зајечара.
Туристичка организација града Зајечара, у оквиру базара припремила је и новогодишњу дечију манифестацију „ЗајеЧаролија”, која је обухватила креативне радионице и интерактивно учење најмлађих о чаролијама празника.
Најмлађи посетиоци уживали су и у новогодишњем маскенбалу, а најкреативније маске су награђене. У оквиру манифестације „ЗајеЧаролија”, организован је и карневал улицама града, на ком су се нашли штулаши, маскоте из актуелних цртаних филмова, Деда Мразови, Мразице, како би малишанима улепшали предстојеће празнике и дочарали им новогодишњу атмосферу.
Такође, у данима базара Деда Мраз се у својој кућици дружио са децом, фотографисао се са њима и поделио им слаткише.
Организатор „Новогодишњег базара” је Туристичка организација града Зајечара у сарадњи са локалном самоуправом и другим установама.
Овај медијски садржај суфинансиран је од стране Града Зајечара. Ставови изражени у подржаном медијском пројекту, нужно не изражавају ставове органа који је доделио средства.