Према наводима Ерика Фенга, оснивача Hulu-а, корисници тренутно углавном преузимају апликације које су старе око пет година.
Топ 30 апликација на Apple App Store-у су, у просеку старе 1853 дана (или пет година) у поређењу са 625 дана (мање од две године) током 2014. године. Ово значи да корисници одлучују да преузимају апликације које су потврђене и познате у односу на новије апликације. Наравно, овде спадају Facebook, Instagram, Google Maps, Spotify и слични популарни сервиси.
Kада је Андроид у питању, ситуација је иста. Топ 30 Андроид апликација на Google Play Store-у су у просеку старе четири године током 2019, док су 2014. биле старе 18 месеци.
Овај тренд није видљив у секцији игара. Чак 85% најпродаванијих игара је старо мање од две године.
Извор: gsmarena.com