Директор РАРИС-а Владан Јеремић је данас на националној конференцији о брендирању која је одржана у Београду „Брендирање — Стварање бољег окружења за живот и пословање” представио Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior”.
Balcanica Superior је поред примера из Шведске и Хрватске представљена као јединствени пример добре праксе у Србији. Пример Balcanice Superior као регионалног бренда који дугорочно повећава видљивост једног региона на глобалном нивоу је изазвао живу дискусију и интересовање учесника конференције.
Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior”“ је регистрован и заштићен код Завода за интелектуалну својину као жиг гаранције. „Balcanica Superior”“ гарантује купцима да се ради о одређеном степену квалитета брендираног производа или услуге као и да су они пореклом из источне Србије.
Сертификовани партнери бренда „Balcanica Superior” су: Тимомед – Kњажевац, Винарија РАЈ – Неготин, Адонис – Сокобања, Винарија Матаљ – Неготин, Хотел Албо – Бор, Ресторан ЖУПАН – Сокобања, МДС – Kњажевац, Етно село „Гостољубље” Сиколе – Неготин, СЦС Плус – Kњажевац и Фрутимо, село Петруша – Kњажевац.