ВестиГрадска управа града Зајечара даје у закуп дрвене кућице за робну пијацу...

Градска управа града Зајечара даје у закуп дрвене кућице за робну пијацу на платоу јавне гараже

Градска управа града Зајечара објавила је оглас за давање у закуп дрвених кућица за робну пијацу на платоу јавне гараже у Зајечару.

На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Сл. гласник РС”, бр. 16/18), Градска управа града Зајечара објавила је оглас за давање у закуп дрвених кућица за робну пијацу на платоу јавне гараже у Зајечару, у ул. Булевар Др. Зорана Ђинђића, на кп. бр. 8931/11 КО Зајечар,у поступку усменог јавног надметања путем јавног оглашавања.

У закуп се дају дрвене кућице за робну пијацу на платоу јавне гараже у Зајечару, у поступку усменог јавног надметања путем јавног оглашавања, према почетној цени за одређивање висине месечне закупнине, утврђеној у износу од 7.000,00 динара, на период од једне године, са могућношћу продужења трајања закупа.

Право учешћа по овом Огласу имају сва правна лица, односно предузетници, регистровани за обављање предметне делатности.

Јавно усмено надметање биће обављено 8 дана од дана објављивања овог Огласа, у Малој сали Градске управе града Зајечара, са почетком у 13:00 сати.

Писмене пријаве за надметање достављати на адресу: Одељење за урбанизам, грађевинске и комунално стамбене послове, Крфска бб, 19000 Зајечар, са назнаком „ПОНУДА ЗА ДРВЕНЕ КУЋИЦЕ ЗА РОБНУ ПИЈАЦУ”, најкасније 7 дана од дана објављивања овог Огласа.

Депозит у висини од 10% почетне цене понуђачи су дужни да уплате на депозитни рачун Града Зајечара, бр. 840-602804-87 по моделу 97 41-116.

Рок за повраћај депозита учесницима који нису успели у поступку усменог јавног надметања износи 15 дана од дана отварања писмених пријава.

У пријави обавезно навести број рачуна понуђача на који ће се извршити повраћај депозита.

Пријава која се доставља за предузетнике обавезно треба да садржи: доказ о уплати депозита, име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени број грађана, назив радње, матични број, а за правна лица: доказ о уплати депозита, назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве.

Подносиоци неблаговремене или непотпуне пријаве не могу учествовати у поступку усменог јавног надметања, а непотпуне или неблаговремене пријаве биће одбачене.

У вези разгледања кућица, као и обавештавања о другим околностима везаним за предмет овог Огласа, заинтересована лица се могу обратити Одељењу за урбанизам, грађевинске и комунално стамбене послове ГУ града Зајечара, на тел. 019/444-710, (Горан Николић).

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,863ПратилацаЛајкуј
4,536ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб