РАРИС је данас представио Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior” у Штипу (Северна Македонија) на међународној конференцији „Примери добре праксе у регионалном развоју”.
Ова дводневна међународна конференција је окупила више од 100 учесника из околних земаља. „Balcanica Superior” је представљена као јединствени пример добре праксе из Србије. Пример „Balcanicе Superior”, као регионалног бренда који дугорочно повећава видљивост једног региона на глобалном нивоу, изазвао је велику пажњу и интересовање учесника конференције.
РАРИС је Регионални бренд источне Србије „Balcanica Superior” регистровао и заштитио код Завода за интелектуалну својину, као жиг гаранције. „Balcanica Superior” гарантује купцима да се ради о одређеном степену квалитета брендираног производа или услуге као и да су они пореклом из источне Србије.
Сертификовани партнери бренда „Balcanica Superior” су: „Тимомед” – Kњажевац, Винарија „РАЈ” – Неготин, „Адонис” – Сокобања, Винарија „Матаљ” – Неготин, Хотел „Албо” – Бор, Ресторан „Жупан” – Сокобања, „МДС” – Kњажевац, Етно село „Гостољубље” Сиколе – Неготин, „СЦС Плус” – Kњажевац, „Фрутимо”, село Петруша – Kњажевац, пивнице „C’est La Vie” из Рајца и „Јовановић” из Рогљева, као и „Атријум” Апартмани и Ресторан „Језеро” из Kладова.